Leírás
Citroen Peugeot katalizátor 1,4 és 1,6 VTI motorral
Egy becsületes 98000 km -es raid autóból
Eredeti katalizátor (katalitikus konverter) a Citroën és a Peugeot számára benzinmotorokkal 1,4 VTI és 1,6 VTI. Körülbelül 98 000 km -es raid -os autóból eltávolítva. Az OEM kutya jelölésével rendelkező alkatrészek garantálják a pontos telepítést és a problémamentes szerelvényt a soros kipufogó rendszerbe, ideértve a karimák és szálak helyes elhelyezését a lambda szonda számára.
A katalizátor csökkenti a nem égett szénhidrogének, CO és NOx kibocsátásának kibocsátását kipufogógázokká. A megfelelően működő egység elősegíti a stabil kibocsátások fenntartását, és megakadályozza a vezérlőegység hibakódjait (általában a P0420 – katalizátor hatékonysága a küszöb alatt). Ez a rész alkalmas a kopott vagy mechanikusan sérült katalizátor helyettesítésére, vagy a méhsejt eltömődésével vagy bomlásával kapcsolatos problémák esetén.
A hibás katalizátor tipikus tünetei az erővesztés, a kipufogóból származó fémcsepp, a füstgázok jelentős szaga, a fényjelző és a katalizátor hatékonyságához kapcsolódó hibák rögzítése. Az eredeti rész cseréje biztosítja a megfelelő funkciót az ECU gyár kalibrálásával a VTI motorokban (EP3/EP6).
Szerelési ajánlások: A csere előtt hagyja, hogy az ízületeket felszabaduljanak, távolítsák el és játsszák a Lambda szondát a katalizátor szálakba, mindig használjanak új pecséteket és rögzítőelemeket. Az összeszerelés után törölje az adaptációs értékeket és a hibakódokat a vezérlőegységben, végezzen tesztvezetést és ellenőrizze a szivárgásokat. A megközelítés általában a jármű aljáról származik; A javasolt workshop jack használata.
Kompatibilitás: A kiválasztott Citroën/Peugeot -hoz tervezték, 1,4 VTI (EP3) és 1,6 VTI (EP6) motorokkal, pl. Citroën C4 II és Peugeot 308.
Műszaki információk
- Gyártó: PSA (Citroën / Peugeot) – Eredeti rész
- Modell: Citroën / Peugeot – Motorok 1.4 VTI (EP3) és 1,6 VTI (EP6), pl. C4 II, 308
- Termékkódok: 0341N1 (szintén 0341.N1)
- Egyéb számok: K418
A betegség megfelel a kocsiból használt résznek, amelynek kb. 98 000 km -es támadása van. Ideális választás a gyors és gazdasági javításhoz, ahol meg akarja tartani az eredeti minőséget és a pontos rendezést anélkül, hogy módosítaná a kipufogó rendszert.