Leírás
Főmotor kábelköteg CITROEN PEUGEOT autókhoz 1.4 16V KFU motorral
Citroen C4 2009-ből származik
Az 1,4 16 V-os KFU motoregységet Citroën és Peugeot autókhoz tervezték 1,4 16 V-os KFU benzinmotorral. Ez a 2009-ben gyártott Citroën C4-ből eltávolított fő motor kábelköteg. Ez a kábelköteg alkalmas a motortérben lévő sérült vezetékek cseréjére, ha indítási problémák, szabálytalan motorjárás vagy elektromos szerelési hiba lép fel.
Műszaki információk
Gyártó: PSA / Citroën / Peugeot
Modell: különösen Citroën C4, más, 1,4 16 V-os KFU motorral szerelt PSA modellekhez is használható (pl. Peugeot 307 és kapcsolódó autók felszereltségtől és gyártási évtől függően)
Motor: 1.4 16V KFU (benzin)
Alkatrész típusa: Főmotor kábelköteg (motor kábelköteg)
Termék kódok:
9685596180
9685596080
6569 VA
Egyéb számok:
NFP (megnevezés a PSA katalógusban – az alkatrészt már nem gyártják)
Az alkatrész olyan autószerelők és lakásjavítók számára alkalmas, akiknek az 1,4 16V-os KFU motorozáshoz komplett motorkötegre van szükségük, például baleset utáni cserénél, amikor a vezetékek szigetelése megsérül, a csatlakozók oxidálódnak, vagy visszafordíthatatlanul megsérül a villanyszerelés.
Telepítési javaslatok
– Az összeszerelést mindig leválasztott akkumulátorral végezze, hogy elkerülje a rövidzárlatot vagy a vezérlőegységek károsodását.
– Az eredeti kábelköteg szétszerelése előtt készítsen fényképet az eredeti kábelelvezetésről és a csatlakozók csatlakozásairól, ez megkönnyíti a helyes beszerelést.
– Ellenőrizze az összes csatlakozót, biztosítékot és műanyag tartót mechanikai sérülésekre, és szükség esetén cserélje ki.
– Vezesse a kábelköteget az eredeti útvonalon, hogy ne érjen hozzá a motor forró részeihez (kipufogócső, katalizátor) és mozgó alkatrészeihez (szíj, szíjtárcsák, ventilátor).
– Összeszerelés után gondosan ellenőrizze, hogy minden csatlakozó szilárdan rögzítve van-e, és nincs-e vezeték megfeszülve vagy becsípve a karosszéria vagy a motor részei között.
– Az akkumulátor visszacsatlakoztatása után indítsa be a motort, és ellenőrizze, hogy nem gyulladnak-e ki a hibajelző lámpák a műszerfalon, és a motor egyenletesen jár-e. Ha van rá lehetőség, ajánlatos diagnosztikával ellenőrizni (hibakódok olvasása).






