Leírás
Komplett féknyereg kézifékvezérlő motorral együtt Citroen és Peugeot autókhoz
Jobb hátsó kerék
A 2021-es PEUGEOT 308 T9 KOMBI 123 000 km-t futott
A Peugeot és Citroën autókhoz való jobb hátsó féknyereg készlet különösen alkalmas professzionális autószerelők és barkácsolók számára, akik meghatározott eredetű, minőségi használt alkatrészeket keresnek. A pontos termékkódok megkönnyítik a féknyereg megtalálását és hozzáigazítását egy adott autóhoz, különösen a Peugeot 308 T9 modelleknél.
Ezt a féknyerget a jobb hátsó kerékhez tervezték, és teljes egységként szállítják, beleértve az elektromos rögzítő (kézi) fékvezérlő motort. Az alkatrészek egy PEUGEOT 308 T9 kombi, 2021-es gyártási évből származnak, 123 000 km-es futásteljesítménnyel, amely modern kialakítást és kompatibilitást biztosít a PSA konszern újabb fékrendszereivel.
Műszaki információk:
Gyártó: PSA / Citroën / Peugeot
Típus: Peugeot 308 T9 (megfelel a T9 modellsorozathoz, az adott felszereltségtől és motortól függően)
Elhelyezkedés: jobb hátsó féknyereg, beleértve az elektromos kézifék motort
Fékrendszer: hátsó tengely tárcsafékek
Termékkódok: 1608998980, 1608999280
Egyéb számok: a PSA katalógusszámok alatt is megtalálható a jobb hátsó féknyereg elektromos rögzítőfékkel a 308 T9-hez
A használt féknyereg egy sérült vagy nem működő alkatrész pótlására alkalmas, például a rögzítőfék villanymotorjának meghibásodása, egyenetlen fékhatás, dugattyú merevsége vagy az eredeti féknyereg túlzott kopása esetén. A megfelelően működő hátsó féknyereg elengedhetetlen a biztonságos fékezéshez, a fékbetét egyenletes kopásához és a megbízható elektromos rögzítőfék működéséhez.
Telepítési javaslatok:
Beszerelés előtt gondosan ellenőrizze a féktárcsa és a fékbetétek állapotát, szükség esetén a féknyereggel együtt cserélje ki az egyenletes fékhatás érdekében. Tisztítsa meg az agy és a féknyereg csapágyfelületeit a korróziótól és a szennyeződéstől. Cserélje ki az O-gyűrűket, csavarokat és féknyereg-vezetőket, ahol a gyártó előírja. Összeszereléskor használjon nyomatékkulcsot, és vegye figyelembe az előírt meghúzási nyomatékokat mind a féknyereg, mind a tartócsavarok esetében.
Elektromos rögzítőfékkel szerelt járműveknél célszerű diagnosztikát alkalmazni az összeszerelés és a szétszerelés során, hogy a rendszert üzemi üzemmódba kapcsolják, majd a rögzítőfék motorját hozzáigazítsák. Az összeszerelés befejezése után légtelenítse a fékrendszert, ellenőrizze a fékfolyadék szivárgását, és végezzen próbavezetést a fékek és az elektromos rögzítőfék működésére összpontosítva.






