Leírás
Eredeti komplett hangtompító katalizátorral Citroën Peugeot autókhoz 1.6 HDI 55kw és 66kw motorokkal
Mindössze 44000 km-t futott
Ezt az eredeti katalizátort integrált hangtompítóval 55 kW és 66 kW teljesítményű, 1,6 HDI dízelmotorral szerelt Citroën és Peugeot autókhoz. Az eredeti PSA kialakításnak köszönhetően biztosítja a kipufogógázok megfelelő szűrését és kezelését, a motor stabil működését és a károsanyag-kibocsátási határértékek betartását. Az ilyen típusú alkatrészeket gyakran eredeti számok alapján keresik, ezért az alábbiakban részletes leírást adunk.
Gyártó:
PSA (Citroën / Peugeot)
Modell:
Alkalmas bizonyos autóverziókhoz:
Citroën Berlingo 1.6 HDI 55/66 kW
Citroën C3 1.6 HDI 55/66 kW
Citroën C4 1.6 HDI 55/66 kW
Peugeot 207 1.6 HDI 55/66 kW
Peugeot 307 1.6 HDI 55/66 kW
Peugeot Partner 1.6 HDI 55/66 kW
Motorokhoz: 1.6 HDI (55 kW, 66 kW)
Termék kódok:
TR PSA K536
TR PSA K394
1731ZH
Egyéb számok:
Az 1.6 HDI motor (55 és 66 kW) kiválasztott változataihoz cserélhető vagy a kapcsolódó PSA katalógusszámok között szerepel. Cikkszám szerinti keresésnél a 1731ZH egyező szám vagy a TR PSA K536 / K394 jelölés az alkatrész törzsén vagy a katalógusban a kulcs.
Állapot és razzia:
Ez egy eredeti használt alkatrész egy mindössze 44 000 km-es autóból. Az alacsony futásteljesítmény növeli annak feltételezését, hogy a katalizátor belső szerkezete jó állapotban van, és a kipufogórendszer átjárhatósága megmarad.
Műszaki jellemzők:
– Az eredeti PSA kialakítás garantálja a pontos illeszkedést a karimákhoz és a rögzítéshez az autóban
– Beépített hangtompító katalizátorral egy egységben
– 1,6 HDI 55 kW és 66 kW teljesítményű dízelmotorokhoz tervezve
– Úgy fejlesztették ki, hogy megfeleljen a kérdéses motorokra vonatkozó károsanyag-kibocsátási szabványoknak
– Csatlakozás soros szenzorokhoz/érzékelőkhöz (lambda, nyomás, hőmérséklet) az adott autó felszereltségének megfelelően
Az eredeti katalizátor használatának előnyei:
– Pontos kompatibilitás a Citroën/Peugeot kipufogórendszerrel
– A motorvezérlés, a károsanyag-kibocsátó rendszerek és a diagnosztika megfelelő működése
– Alacsonyabb a hibaüzenetek és a vészhelyzeti mód kockázata a nem eredeti cserealkatrészekhez képest
– A motor működési kultúrájának és az optimális kipufogógáz-ellennyomás fenntartása
Telepítési javaslatok:
– Összeszerelés előtt gondosan ellenőrizze a karimák, zsanérok és kipufogótömítések állapotát, a kopott alkatrészeket cserélje ki újakra.
– Használjon új rögzítőcsavarokat, anyákat, rugókat és tömítéseket, hogy a kipufogó csuklója tökéletes legyen.
– Tisztítsa meg a turbófeltöltő rögzítési felületeit és a kipufogórendszer többi részét a rozsdától és a régi tömítések maradványaitól.
– Győződjön meg arról, hogy a kipufogó ívek és tartók nincsenek megfeszítve vagy csavarodva – a rossz feszítés a hegesztési varratok vagy karimák megrepedéséhez vezethet.
– A beszerelés után ellenőrizze, hogy nincsenek-e olyan érintkezési pontok a karosszérián, a tengelyen vagy a hővédő pajzson a kipufogó közelében, amely kopogást vagy vibrációt okozhat.
– Az első indítás után ellenőrizze, hogy nincs-e füst szivárgás a csatlakozások és a kipufogó rugalmas részei területén.
– Ezzel egyidejűleg a kipufogórendszer egyéb alkatrészeinek (első cső, hátsó hangtompító, zsanérok, hővédő pajzsok) állapotát is célszerű ellenőrizni a hosszú távú problémamentes működés érdekében.
Ez az 1,6 HDI 55 és 66 kW-os katalizátor (TR PSA K536, K394, 1731ZH) megfelelő választás azoknak az autószerelőknek és otthoni javítóknak, akik kis futásteljesítményű, eredeti használt alkatrészt keresnek, és szeretnék a Citroën és Peugeot autók motorját és károsanyag-kibocsátó rendszerét megfelelően működni.








