Leírás
Fajtószelepház 1,4 16 V-os VTI és 1,6 16 V VTI motorokhoz CITROEN PEUGEOT autókhoz
A Siemens VDO Citroën Peugeot V757669780 163636 fojtószelepház a PSA konszern 1,4 16 V VTI és 1,6 16 V VTI benzinmotorjaihoz készült. Ez egy olyan alkatrész, amely alapvetően befolyásolja a motor megfelelő levegőellátását, ezáltal a motor működését, üzemanyag-fogyasztását és teljesítményét. Megfelelő megoldás professzionális autószerelőknek és otthoni szerelőknek, akik minőségi használt alkatrészeket keresnek kedvező áron.
Műszaki információk:
Gyártó:
Siemens VDO / VDO
PSA Peugeot Citroën
Modell:
Alkalmas egyes Citroën és Peugeot modellekhez 1,4 16V VTI és 1.6 16V VTI motorokkal, különösen:
– Citroën Berlingo B9
– Citroën C3
– Citroën C3 II
– Citroën C3 Picasso
– Citroën C4 II
– DS3
– Peugeot 207
– Peugeot 308
– Peugeot Partner Tepee
Termék kódok:
– V757669780
– 757669780-02 számon
– A 757669780-04 számon
– 163636
Egyéb számok:
Különféle gyártási vagy belső Siemens VDO / PSA jelölések lehetnek közvetlenül a szeleptesten (numerikus és alfanumerikus kódok, gyártási tételek, gyártási dátumok), amelyek segítenek az alkatrész pontos azonosításában az autó eredeti darabjához képest.
Alkatrész típusa és felhasználása:
– Fojtószelepház (elektronikusan vezérelt fojtószelep) négyhengeres benzinmotorokhoz 1.4 16V VTI és 1.6 16V VTI
– A szívócsatornába van felszerelve a szívó és a szívócső közé
– Szabályozza a motorba szívott levegő mennyiségét, stabil alapjáratot és egyenletes gázreakciót biztosít
– Alkalmas az alapjárati ingadozás, teljesítményvesztés, alapjárati vagy gázkarral kapcsolatos hibakódok pótlására
Az alkatrész használatának előnyei:
– A PSA konszern által a gyártás során használt Siemens VDO eredeti kialakítása
– Megfelelő kompatibilitás VTI 1.4-es és 1.6-os motorokkal (megfelelő karima, csatlakozó és légáramlás)
– Az ellenőrzött termékkódok megkönnyítik a pontosan megfelelő darab megtalálását
– Alkalmas rutinjavításra és professzionális szervizhasználatra egyaránt
Telepítési javaslatok:
– Az eredeti fojtószelep eltávolítása előtt csatlakoztassa le az akkumulátort (elektronikához és motorvezérlő egységhez)
– Hasonlítsa össze a karima alakját, a csatlakozót, a csavar helyét és a termékszámokat a régi résszel
– Összeszerelés előtt gondosan tisztítsa meg a szívócső érintkezési felületét és ellenőrizze a tömítés állapotát, szükség esetén használjon új tömítést
– Húzza meg a csavarokat a gyártó által javasolt nyomatékkal, keresztben, hogy ne csavarja el a házat
– Ellenőrizze a vezetékeket és a csatlakozót – nem szabad, hogy megsérüljenek, a vezetékek szorosan illeszkedjenek
– Beépítés után javasolt a fojtószelepet diagnosztikával adaptálni, ha az adott autómodell ezt igényli (extrém pozíciók és alapjáratok megtanulása)
– Üzembe helyezés után ellenőrizze a szívócsatorna tömítettségét, az alapjárati stabilitást és a vezérlőegység esetleges hibakódjait
A megfelelő összeszerelési eljárást követve és a megfelelő termékszám kiválasztásával működő fojtószelepházat kap, amely segít a motor zökkenőmentes működésében és a megfelelő fojtószelep reakcióban.








