Leírás
Magneti Marelli vezérlőegység Marelli injekciós adalékanyagok – FAP szűrő részecske
A Citroen C-Crosser és a Peugeot 4007 számára
FAP (ECU) Magneti Magneti Magneti a Citroën C -Crosser és a Peugeot 4007 számára. Az egység az adagolási adalékanyagot (EOLYS) üzemanyagba irányítja, hogy megkönnyítse a részecskeszűrő regenerálását. Az eredeti alkatrész pótlására alkalmas azonos kódokkal, 9663094180, 1860AB003, 1525.NP.
Egységfunkció: Az üzemanyag -feltöltés során meghatározza az üzemanyagtartályhoz tartozó adalékanyag -adagot a járműhálózat (CAN) információk alapján. Az adalékanyag csökkenti a korom égési hőmérsékletét, felgyorsítja az FAP regenerációját és megvédi a szűrőt a korai eltömődéstől. A gyakorlatban a hibás ECU -adalékanyagot a FAP hibaüzenetek, nem funkcionális adalékanyagok, a motorfény vagy a vészhelyzet módja nyilvánítja meg.
Telepítés és üzembe helyezés: Az egység általában az autó hátsó részén található, az additív tartály közelében. A csere közben javasoljuk az akkumulátor leválasztását, ellenőrizze a csatlakozó és a kábelezés állapotát (a páratartalom/korrózió károsodása), és a telepítés után a telekodálás és az alapbeállítások elvégzéséhez diagnosztikán keresztül (Diox/Lexia/PP2000). Meg kell választani a helyes adalékanyag -típusú adalékanyagot, és inicializálni kell az additív tartály és az FAP rendszer kitöltését.
Kompatibilitás: FAP -val végzett dízel verziókhoz tervezték. A kompatibilitás legmagasabb bizonyosságát kaphatja, ha összehasonlítja az alkatrészszámot az eredeti egység címkéjéből a kódokkal. A kód összetévesztése esetén a konfiguráció (telekódolás) szükséges az autó berendezéseinek megfelelően.
Műszaki információk
- Gyártó: Magneti Marelli
- Modell: Citroën C -Crosser (2,2 HDI FAP), Peugeot 4007 (2,2 HDI FAP)
- Termékkódok: Dog 1525.NP; Kutya/kontinentális ref. 9663094180; Mitsubishi 1860AB003
- Egyéb számok: nem megadva
Gyakorlati tipp: Ez az egység az alváz miatt víztől és sótól szenved. A rögzítéskor azt javasoljuk, hogy kezelje a csatlakozó érintkezéseit, és ellenőrizze a borítók szorítását. A csere után mindig hajtson végre egy teljes additív tesztet (a szivattyú aktiválása, az áramlásvezérlés és a számlálók visszaállítása a vezérlőrendszerben).