Bosch M7.4.4 0261207318 9648483480 vezérlőegység

19 400 Ft

KUTYA CITROEN PEUGEOT
9648483480 9643897580 0261207318 1940T1 1940T2

1 készleten

Leírás

BOSCH motorvezérlő egység CITROEN XSARA Picasso 1.6-hoz

Eredeti motorvezérlőt keres Citroën/Peugeot-hoz 1.6 16V-os motorral? A 0261207318 / 9648483480 számú Bosch M7.4.4 (ME7.4.4) ECU pontosan az az egység, amelyet a PSA a TU5JP4 motorba szerelt (NFU kód). Ideális csere az eredeti alkatrészre, ha indítási problémákkal, szabálytalan futással, keverési hibákkal vagy az ECU kommunikációs megszakadásával küzd.

Fő előnyei
– Eredeti BOSCH – megbízhatóság és teljes kompatibilitás a PSA-val
– Cikkszámmal ellenőrizhető – A megfelelő egység egyszerű kiválasztása
– Alkalmas a népszerű Citroën és Peugeot modellekhez 1,6 16V NFU (TU5JP4) motorral

Kompatibilitás (tájékoztató jellegű)
– Citroën Xsara Picasso 1.6 16V NFU
– Citroën Xsara 1.6 16V NFU
– Peugeot 206 / 206 CC 1.6 16V NFU
– Peugeot 307 1.6 16V NFU
– Peugeot Partner (I/II) 1.6 16V NFU
– Peugeot 1007 1.6 16V NFU
Megjegyzés: A PSA esetében mindig kövesse az ECU-n és a VIN-címkén található cikkszámot – különböző szoftverkalibrációk. Ha nem biztos benne, küldje el e-mailben a cikkszámot és a VIN-t, és ellenőrizzük a kompatibilitást.

Cikkszámok (OE/OEM)
– Bosch: 0 261 207 318 (0261207318)
– PSA/Siemens: 9648483480, 9643897580
– PSA szervizszámok: 1940.T1, 1940.T2 (1940T1, 1940T2)
A megfelelő működéshez legalább a fő egység számának egyeznie kell.

Műszaki információk
– ECU típus: Bosch ME7.4.4 (Motronic) – benzin, szekvenciális befecskendezés
– Motor: 1.6 16V TU5JP4 (NFU), Euro 3/4 kalibráció szerint
– Csatlakozók: 3 × 32 tűs (összesen 96 érintkező), fekete/szürke több csatlakozó
– Ház: alumínium, strapabíró, motortérbe szerelt
– Funkciók: gyújtás és befecskendezés vezérlés, lambda vezérlés, fojtószelep vezérlés, EOBD kommunikáció
– Kommunikáció: K-line (újabb modelleknél felszereltségtől függően CAN is)
– Indításgátló: párosítás BSI-vel/kulcsokkal szükséges (lásd Összeszerelés és kódolás)

Összeszerelés és kódolás – hogyan tovább
– Adatok újraklónozása: a legbiztosabb módszer – az EEPROM/Flash tartalmat a régi ECU-ból átvisszük erre (az immo kódot és a konfigurációt megtartjuk). Ajánlott, további párosítás nem szükséges.
– Virginizálás: „új” állapotba helyezés, majd diagnosztikai kódolás (Lexia/DiagBox) a BSI-hez és a kulcsokhoz.
– A „készlet” megváltoztatása (ECU+BSI+billentyűk): alternatíva, ha teljes készlettel rendelkezik. Ez az ajánlat csak magát az ECU-t tartalmazza.
Javasolt beszerelés szakszervizben. Beszerelés előtt ellenőrizze a tápegységet, a földelést és a kábelköteget, hogy elkerülje az új egység azonnali károsodását.

Az eredeti ECU hibájának tipikus tünetei
– Hideg/meleg indítás, henger gyújtáskimaradás, alapjárati ingadozás
– Fojtószelep, keverék (lambda) hibák, ECU kommunikációs hibák
– Véletlenszerű motorrángatás, állandó motorellenőrző lámpa más ok nélkül

Állapot és garancia
– Állapot: használt eredeti alkatrész, lásd a fotón (nem vágott köteg, sértetlen csatlakozók)
– Funkcionalitás: az üzemi járműből való szétszerelés előtt; szárazon tárolva
– Garantáltan kipróbálható: helyesen telepítve és kódolva
– Számla természetesen

Csomagolás
– 1× Bosch ME7.4.4 motorvezérlő egység (0261207318 / 9648483480)

Hogyan ellenőrizhető a megfelelő alkatrész
– Hasonlítsa össze a számokat az ECU címkéjén: 0261207318, 9648483480, 9643897580, 1940.T1/T2
– Ellenőrizze a motor típusát: 1.6 16V TU5JP4 (NFU)
– Ellenőrizze a csatlakozók számát és színét (3×32 tűs)
Vannak kétségei? Írja meg nekünk régi egysége VIN-jét és számát – mi tanácsot adunk.

További információk

Tömeg 1 kg